Jūsų verslas debesyse
PayTraq apima viską, kas būtina valdymui ir kontrolei
Kodėl PayTraq?
-
User Friendly
Paprasta sąsaja ir galingas funkcionalumas leis Jums sutaupyti laiko ir suteiks daugiau galimybių daryti tai, ko jūs tikrai norite. Pamirškite apie brangius ir pernelyg sudėtingas verslo valdymo ERP sistemas. Norint pradėti dirbti su PayTraq nereikės jokių papildomų investicijų ir ilgų mokymo valandų.
-
All In One
Jūsų pirkimų ir pardavimų automatizavimas, atsargų apskaita, buhalterinė apskaita, taip pat ilgalaikis turtas, finansinės skolos ir atlyginimas. Skamba sudėtingai? Iš tikrųjų visa tai ne sunkiau, negu dirbti su internetine bankininkyste.
-
True Cash Flow
Efektyvus pinigų srautų valdymas padės Jūsų verslui sutaupyti. PayTraq leidžia Jums kontroliuoti savo finansus, suteikiant kasdienę, aktualią informaciją apie tai, kiek Jūs turite pinigų, kam jie naudojami, kam skolingas Jūs ir kas skolingas Jums. Šios informacijos prieinamumas duos Jums pasitikėjimo priimti protingus ir savalaikius sprendimus.
-
Collaboration
PayTraq suteikia galimybę dirbti komandoje. Pridėkite savo buhalterį, tam kad kontroliuotų ir vykdytų nestandartines operacijas, bei savo kolegas ir priskirkite jiems leidimus.
-
Reporting
Greitai sužinokite verslo padėtį su aktualių fanansinių ataskaitų pagalba. PayTraq suteikia verslo savininkui viską, kas yra būtina verslo padėties įvertinimui bet kurioje vietoje. PayTraq siūlo ne tik balanso, pelno/nuostolių ir pinigų srautų ataskaitas, bet ir kitas finansines ir valdymo ataskaitas. Tai reiškia, kad Jūs žinosite, kas vyksta Jūsų versle. Visada.