Apžvalga


Tai yra integruotas sprendimas debesyse verslo pradžiai ir jo tęstinumui. Sistemų funkcionalumas ERP lygiu ir paprasta sąsaja padės sutaupyti Jums laiką ir leis greitai pereiti prie darbų.

Pilnai funkcionuojantis įrankis pardavimams ir pirkimams su integruotu buhalterinės apskaitos ir atsargų valdymu.

Online atsargų valdymas su skirtingų pardavimo ir pirkimo grandinių pagalba, siekiant kontroliuoti ir sekti atskirų sandėlių atsargas.

Online buhalterinė apskaita remiasi dvejybinio įrašo sistema. Jūs gausite viską, kas būtina darbui su apskaita be sunkumų ERP sprendimuose.

  • Kurkite ir siųskite sąskaitas faktūras ir kainų pasiūlymus Kurkite profesionalius ir lengvai pritaikomus kainų pasiūlymus, užsakymus ir sąskaitas faktūras. Siųskite visus dokumentus tiesiai iš programos vienu pelytės spragtelėjimu, bet kokiu metu, bet kokiam klientų skaičiui.
  • Online mokėjimai. Gaukite pinigus greičiau Gaukite pinigus greičiau, online mokėjimų būdais sąskaitos faktūros forma, pateiktos klientui. Tiekiama pagalba su PayPal ir kreditinėmis kortelėmis. PayTraq sukurs buhalterinius mokėjimo įrašus, tokiu būdu jų nereikės suvedinėti rankiniu būdu.
  • Multi valiutos Dirbate ne tik vietinėje rinkoje? Išrašinėkite sąskaitas faktūras bet kuria valiuta. Naudokite multi valiutinius automatinius nustatymus. Automatinis skaičiavimas realizuoto ir nerealizuoto pelno arba nuostolių dėl valiutų kursų skirtumo.
  • Periodinės sąskaitos faktūros Jei turite poreikį reguliariai siųsti sąskaitas faktūras, automatinis sąskaitų faktūrų siuntimas padės gauti mokėjimus greičiau ir sutaupyti laiko išrašant sąskaitas.
  • Apmokėjimo kontrolė Kontroliuokite debitorių skolas. Jūs iš karto matote kiek Jums skolingi ir kokiai sumai pradelstas mokėjimas. PayTraq gali automatiškai siųsti priminimus apie uždelstus mokėjimus.
  • Sąskaitų faktūrų suderinimas Vizualinis sąskaitų faktūrų suderinimas su klientu greitai parodys visas išrašytas sąskaitas faktūras per tam tikrą laikotarpį, gautus mokėjimus ir kreditines sąskaitas faktūras. Sąskaitų faktūrų suderinimas gali būti išsiųstas klientui tiesiai iš programos, tam kad jam priminti apie balansą arba tiesiog parodyti tarpusavio atsiskaitymų istoriją.
  • Užsakymas Užsakymas paprastai yra pirmas žingsnis prekei įsigyti. Kurkite užsakymus ir siųskite juos tiekėjui tieisiai iš programos. Vėliau konvertuokite užsakymus į tiekimą, arba į sąskaitą faktūrą.
  • Pirkimų sąskaitos faktūros Kontroliuoti visus pirkimus ir ūkines išlaidas su PayTraq lengva ir paprasta. Tiesiog įveskite reikiamus duomenis ir sukurkite sąskaitą faktūrą nuo Jūsų tiekėjo per kelias sekundes.
  • Pirkimų dėžutė Tai vieta, kur galima gauti automatines sąskaitas faktūras ir čekius už išlaidas verslui. Gaukite visus dokumentus į savo dėžutę el.paštu arba į Dropbox.
  • Atskaitingi asmenys Kurkite ir kontroliuokite Jūsų verslo išlaidas ir atskaitingų asmenų ataskaitas. Suderinimo ataskaitos su atskaitingu asmeniu parodys pinigų judėjimą per pasirinktą periodą ir bendrą balansą, taip pat padės kompensuoti darbuotojams išleistus pinigus.
  • Banko išrašas Stebėkite pinigų judėjimą į banko sąskaitas ir likučius vienoje vietoje. Visas Jūsų bankines operacijas lengvai galima parsisiųsti ir suderinti. Išmani paieškos sistema padės greitai ir lengvai naršyti.
  • Kontroliuokite sandėlį Pilnai funkcionuojanti ir galinga sandėlio valdymo sistema su skirtingais vertinimo metodais ir atsargų apskaita. Jūs gausite pilną kontrolę ir visų operacijų skaidrumą apie visus sandėlius. PayTraq palengvina ir automatizuoja visas sandėlių operacijas.
  • Valdymo ataskaitos PayTraq siūlo platų valdymo ataskaitų pasirinkimą. Žinosite kaip sekėsi jūsų įmomei atskirą dieną, savaitę, mėnesį.
  • Finansinės ataskaitos Greitai suvokti apie savo verslo padėtį galite turėdami aktualius finansinius duomenis. Buhalterinis balansas, pelno ir nuostolių ataskaita, pinigų srautų ataskaitos, bandomasis balansas ir kt.
  • Hands-free buhalterinė apskaita Visos aiškios ūkinės operacijos automatiškai registruojamos buhalterinėjė apskaitojoje ir nereikalauja tolesnio apdorojimo. Rankiniu būdu suvedinėti įrašus galima, esant nestandartinėms operacijoms.
  • Automatiniai įrašai Naudinga funkcija, jei Jums reikia reguliariai kartoti tuos pačius įrašus.
  • Failų saugojimas Sekite failus praktiškai prie kiekvienos operacijos pradėdant nuo pirkimo sąskaitų faktūrų iki klientų kortelių. Saugant failus PayTraq, visa kas būtina turėsite visada po ranka.
  • PayTraq Mobile Naudokite PayTraq iOS ir Android mobiliose platformose nuorėdami duomenis ir kitą informaciją gauti akimirksniu.